Aktywne filtry cech:

Seria:Oblicza mediów
Wyników 1 - 16 z 16Pokaż:     Pozycji na stronie
  • Systemy medialne państw Unii Europejskiej. Kraje pierwszej piętnastki Systemy medialne państw Unii Europejskiej. Kraje pierwszej piętnastki
    46,00 zł
    37,72 zł
    Artykuły składające się na książkę bardzo wyczerpująco opisują media w Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Luksemburgu, Niemczech, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii...
  • Radio i gazety. Transformacja polskich mediów regionalnych po 1989 roku Radio i gazety. Transformacja polskich mediów regionalnych po 1989 roku
    aktualnie niedostępny
  • Paradoksy internetu. Konteksty społeczno-kulturowe Paradoksy internetu. Konteksty społeczno-kulturowe
    35,00 zł
    28,70 zł
    Publikacja Paradoksy internetu. Konteksty społeczno-kulturowe ma charakter interdyscyplinarny, znajdują się w niej teksty socjologów, medioznawców, filozofów, pedagogów i kultu rożna wców, co zdaniem...
    aktualnie niedostępny
  • Nowe media w systemie komunikowania. Edukacja i cyfryzacja Nowe media w systemie komunikowania. Edukacja i cyfryzacja
    39,20 zł
    32,14 zł
    Książka Nowe media w systemie komunikowania: edukacja i cyfryzacja to zbiór studiów mających na celu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych...
    aktualnie niedostępny
  • Społeczne konteksty nowych mediów Społeczne konteksty nowych mediów
    35,00 zł
    28,70 zł
    W niniejszej publikacji starałam się zogniskować uwagę na zjawiskach w ogóle niedostrzeganych lub mało znanych, mimo że funkcjonujących w wirtualnej rzeczywistości od co najmniej kilku, a w wielu przypadkach...
    aktualnie niedostępny
  • Demokratyczne przemiany polskich mediów w latach 1989-2009 Demokratyczne przemiany polskich mediów w latach 1989-2009
    33,60 zł
    27,55 zł
    Artykuły i szkice zebrane w tym tomie mają wspólny przedmiot. Są nim polskie media, ale także ich odbiorcy, obserwowani w ciągu pierwszych dwudziestu lat transformacji. Wszystkie teksty łączy również...
    aktualnie niedostępny
  • Polityka - media - manipulacja medialna. Przypadek Polski po 1989 roku Polityka - media - manipulacja medialna. Przypadek Polski po 1989 roku
    39,20 zł
    32,14 zł
    Manipulacja medialna będąca wynikiem działania determinanty politycznej jest zjawiskiem powszechnym. Wynika to z szeregu mechanizmów, które oddziałują na rynek medialny, doprowadzając do występowania...
    aktualnie niedostępny
  • Walka na spoty po polsku. Przypadek kampanii parlamentarnej z lat 2001-2007 Walka na spoty po polsku. Przypadek kampanii parlamentarnej z lat 2001-2007
    39,20 zł
    32,14 zł
    W literaturze poświęconej politycznej reklamie telewizyjnej obecne są dwa podejścia. Pierwsze odnosi się do wpływu przedmiotowego środka przekazu na zachowania wyborców. Drugie koncentruje się na analizie...
    aktualnie niedostępny
  • Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
    33,60 zł
    27,55 zł
    Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych...
  • Nowe media w systemie komunikowania. Polityka Nowe media w systemie komunikowania. Polityka
    39,20 zł
    32,14 zł
    Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We...
    aktualnie niedostępny
  • Praktyczne aspekty wolności wypowiedzi Praktyczne aspekty wolności wypowiedzi
    49,00 zł
    40,18 zł
    Podejmowane w książce problemy, odnoszące się do rozmaitych aspektów wolności wypowiedzi, mają nie tylko teoretyczne, ale i praktyczne znaczenie. Na książkę składają się artykuły opracowane przez pracowników...
    aktualnie niedostępny
  • Blog w perspektywie genologii multimedialnej Blog w perspektywie genologii multimedialnej
    39,20 zł
    32,14 zł
    Badania nad blogowaniem są ważne dla zrozumienia wielu społecznych . culturowych zmian decydujących o kształcie współczesności. Dzienniki internetowe bardzo szybko przestały być jedynie przedmiotem zainteresowania...
    aktualnie niedostępny
  • Ukraina Radziecka w prasie polskiej w latach 1929–1939 Ukraina Radziecka w prasie polskiej w latach 1929–1939
    39,20 zł
    32,14 zł
    W latach 1929–1939 prasę polską interesowało całe spektrum zagadnień związanych bezpośrednio lub w sposób pośredni z Ukrainą Radziecką. Wymienić tu należy politykę narodowościową i wyznaniową Moskwy na...
    aktualnie niedostępny
  • Brak obrazka Brak obrazka
    37,80 zł
    31,00 zł
    Nowe media jawią się jako swego rodzaju fenomen, który zrewolucjonizował wiele obszarów życia społecznego. Świat mediów przeżywa dynamiczne i gwałtowne zmiany. Dzisiejsze media, zwłaszcza nowe media,...
    aktualnie niedostępny
  • Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
    49,00 zł
    40,18 zł
    Książka zatytułowana voyeuryem medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce dotyczy aktualnego i ważnego problemu, jakim jest zjawisko podglądania występujące we współczesnych mediach. Zjawisko to...
  • Zarys aksjologii internetu. Netykieta jako system norm i wartości sieci Zarys aksjologii internetu. Netykieta jako system norm i wartości sieci
    37,80 zł
    31,00 zł
    Pisząc te słowa w roku 2011, trudno uznać, że oto boom internetowy mamy za sobą - przeciwnie, z każdym rokiem sieć coraz mocniej wtapia się w naszą codzienność. Dzieje się tak zarówno dzięki rosnącej...
    aktualnie niedostępny
Wyników 1 - 16 z 16Pokaż:     Pozycji na stronie

Filtry cech

Resetuj

Newsletter

Schowek


Brak tytułów w schowku.