Strategiczne podejście do klientów

Strategiczne podejście do klientów

Dostępność:w magazynie 1 egz.
Czas realizacji:24 h
ISBN:83-208-1476-6
EAN:9788320814767
Kod tytułu:44227
Szerokość:162 mm
Wysokość:238 mm
60,90 zł
29,00 zł
Cena netto: 27,62 zł
(5% VAT)
Ilość stron 361
Miejsce wydania Warszawa
Oprawa miękka
Rok wydania 2003
Typ Książka
PKWiU 58.11.1
W promocji tak
Język polski
Tłumacz Andrzej Ehrlich
W książce autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków partnerskich z klientami. Ponadto wskazuje on, w jakich klientów warto najbardziej inwestować. Książka jest przeznaczona dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów oraz słuchaczy studiów podyplomowych, ale zainteresuje na pewno także praktyków gospodarczych.


Newsletter

Schowek


Brak tytułów w schowku.