Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statystyczne i dynamiczne

Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statystyczne i dynamiczne

Dostępność:w magazynie 2 egz.
Czas realizacji:24 h
ISBN:978-83-208-1697-6
EAN:9788320816976
Kod tytułu:44224
Szerokość:162 mm
Wysokość:238 mm
40,00 zł
25,00 zł
Cena netto: 23,81 zł
(5% VAT)
Ilość stron 300
Miejsce wydania Warszawa
Oprawa miękka
Rok wydania 2007
Typ Książka
PKWiU 58.11.1
W promocji tak
Język polski
Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.


Newsletter

Schowek


Brak tytułów w schowku.