Metodyka i technika pracy pilota - rezydenta

Metodyka i technika pracy pilota - rezydenta

Wydawca: Proksenia
Dostępność:w magazynie 5 egz.
Czas realizacji:24 h
ISBN:978-83-60789-09-4
EAN:9788360789094
Kod tytułu:44758
Szerokość:160 mm
Wysokość:236 mm
27,93 zł
16,50 zł
Cena netto: 15,71 zł
(5% VAT)
Ilość stron 200
Miejsce wydania Kraków
Numer wydania 2
Oprawa miękka
Rok wydania 2010
Typ Książka
PKWiU 58.11.1
W promocji tak
Język polski
W publikacji omówiono uwarunkowania prawne i ekonomiczne pracy rezydenta, nakreślono jego sylwetkę zawodową. Opisano umowy, zasady ubezpieczania i procedury reklamacji. Zasadniczy rozdział to opis metodyki i techniki pracy pilota − rezydenta. W aneksie zamieszczono wzory stosowanych dokumentów oraz przykładową książkę hotelową. Wydanie II zaktualizowano i poszerzono o rozdział o uwarunkowaniach lokalnych pracy rezydenta oraz inne przydatne materiały.

Spis treści:

WPROWADZENIE
1. ZAWODOWA SYLWETKA REZYDENTA
1.1. Zarys rozwoju przewodnictwa i pilotażu
1.2. Charakterystyka praw i obowiązków rezydenta polskiego biura podróży (PBP)
1.3. Predyspozycje zawodowe
1.4. Kultura osobista i aparycja
1.5. Program osobistego rozwoju rezydenta
1.6. Jakość w obsłudze ruchu turystycznego
2. PRAWNE UWARUNKOWANIA PRACY REZYDENTA
2.1. Formy zatrudniania rezydentów
2.2. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
2.3. Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia
2.4. Zasady wypłacania diet i innych należności z tytułu podróży służbowej
2.5. Odpowiedzialność z tytułu nawiązania stosunku pracy na stanowisku rezydenta biura podróży
2.6. Pełnomocnictwo do działania w imieniu organizatora turystyki
2.7. Reklamacje
2.8. Rola rezydenta w rozpatrywaniu reklamacji
3. UMOWY Z KLIENTAMI, KONTRAHENTAMI, UBEZPIECZENIA, REKLAMACJE
3.1. Charakterystyka umów zawieranych przez organizatora turystyki z klientem
3.2. Umowy biur podróży z usługodawcami
3.3. Umowa o wycieczkę lotniczą - czarter samolotu
3.4. Umowa o zakontraktowanie miejsc hotelowych - allotment
3.5. Umowa ubezpieczenia w turystyce
3.6. Praktyczny aspekt ubezpieczeń na przykładzie towarzystwa ubezpieczeniowego Signal Iduna" S.A.
3.7. Czy pilot - rezydent powinien się ubezpieczyć?
4. LOKALNE UWARUNKOWANIA PRACY PILOTÓW - REZYDENTÓW
4.1. Kierunki wyjazdów zagranicznych Polaków w celach wypoczynkowych
4.2. Zachowania polskich turystów w czasie wyjazdów zagranicznych
4.3. Turystyka w krajach odmiennych religijnie i kulturowo (ze szczególnym uwzględnieniem islamu)
4.4. Atrakcje turystyczne podstawą tworzenia oferty wycieczek lokalnych
4.5. Analizy uwarunkowań lokalnych pracy pilota - rezydenta na przykładzie Turcji
5. METODYKA I TECHNIKA PRACY REZYDENTA PRZY OBSŁUDZE POLSKICH GRUP TURYSTYCZNYCH ZA GRANICĄ
5.1. Etap I- Przygotowanie
5.2. Etap II - Realizacja imprezy
5.3. Etap III - Rozliczenie
6. ZACHOWANIE REZYDENTA W SYTUACJACH AWARYJNYCH
6.1. Przygotowanie rezydenta do działań w sytuacjach awaryjnych
6.2. Działania rezydenta w sytuacjach awaryjnych
6.3. Rady końcowe dla pilotów - rezydentów
7. TEMATYKA ĆWICZEŃ W RAMACH KURSU REZYDENTÓW
Awarie w czasie realizacji imprezy
LITERATURA
ANEKS
Kodeks Postępowania Praktycznego
Yademecum Konsumenta
Tabela frankfurcka
Diety w czasie podróży służbowych
Wytyczne dla prowadzących imprezy fakultatywne .
Instrukcja dla rezydentów Sky Club
Czarterowy bilet lotniczy
Bilet lotniczy z opisem
Czarterowy bilet pasażerski
Wydruk e-biletu
Zawieszka do bagażu
Banderola na bagaż
Odcinek biletu dla pasażera
Prawa pasażera linii lotniczych
Karta embarkacyjna
Umowa - zgłoszenie podróży
Umowa - rezerwacja
Przykładowe warunki uczestnictwa
Wzory voucherów
Wzór polisy ubezpieczeniowej
Wzory zgłoszenia szkód
Wzór kwestionariusza dla lekarza
Przykładowa reklamacja
Wzór potwierdzenia reklamacji
Przykładowa książka hotelowa


Newsletter

Schowek


Brak tytułów w schowku.