Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym

Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym

Dostępność:w magazynie 1 egz.
Czas realizacji:24 h
ISBN:83-208-1442-1
EAN:9788320814422
Kod tytułu:44544
Szerokość:145 mm
Wysokość:205 mm
50,40 zł
29,00 zł
Cena netto: 27,62 zł
(5% VAT)
Ilość stron 215
Miejsce wydania Warszawa
Oprawa miękka
Rok wydania 2002
Typ Książka
PKWiU 58.11.1
W promocji tak
Język polski
Poziom koncentracji i charakter integracji w coraz większym stopniu wpływają na siłę rynkową i są elementem budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
Stają się także podstawą efektywnych strategii rozwoju przedsiębiorstw, ich ekspansji rynkowej i dostosowań do nowych wymagań konkurencji. Bogactwo form i postaci, a także nasilające się trendy rozwoju koncentracji i integracji wskazują na istotną rolę tych procesów w przemianach, które zachodzą w rozwiniętych gospodarkach rynkowych.


Newsletter

Schowek


Brak tytułów w schowku.