Nowe media w systemie komunikowania. Edukacja i cyfryzacja

Nowe media w systemie komunikowania. Edukacja i cyfryzacja

Wydawca: Adam Marszałek
Dostępność:aktualnie niedostępny 0 egz.
ISBN:978-83-7780-119-2
EAN:9788377801192
Kod tytułu:35431
Szerokość:159 mm
Wysokość:225 mm
39,20 zł
32,14 zł
Cena netto: 30,61 zł
(5% VAT)
Ilość stron 243
Miejsce wydania Toruń
Oprawa miękka
Rok wydania 2011
Typ Książka
PKWiU 58.11.1
Język polski
Książka Nowe media w systemie komunikowania: edukacja i cyfryzacja to zbiór studiów mających na celu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nic może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów jako nośników określonych wartości w sferach politycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Każda z tych sfer posiada własną dynamikę i logikę rozwoju, rzutującą na obecny obraz całego społeczeństwa – próba zarejestrowania i analizy tych właśnie mechanizmów przyświecała autorom artykułów zamieszczonych w tomie.
Od Redaktora

Spis treści:

EDUKACJA
Jerzy Jastrzębski
Nowe media i stare wartości
Radosław Sierocki, Marek Sokołowski
Metafory sieci (Re)definiowanie Internetu
Anna Ślusarz
Nowy kanon lektur w internetowych serwisach edukacyjnych?
Agnieszka Ogonowska
Real TV i jej gatunki: perspektywa edukacyjna
Krzysztof Abriszewski
Jak nowe media tworzą nowe środowisko Przypadek USOS
Łukasz Afeltowicz
Od automatycznych systemów diagnostycznych do USOS/USOS Web: Informatyczne
systemy wspomagania pracy a reorganizacja praktyk społecznych, wzorców działania i procesów poznawczych
Małgorzata Przybysz-Zaremba
Internet zagrożeniem dla dzieci i młodzieży
Lidia Pokrzycka
Rozwój promocji prasy regionalnej w Internecie Przypadek działań koncernu
Mecom
Beata Romiszewska
Lubelskie portale internetowe - stan obecny i perspektywy
Iwona Merklejn
Krótka historia Internetu w Japonii
Aleksandra Seklecka
Media publiczne w kontekście postmodernistycznej wizji upadku człowieka
Agnieszka Węglińska
Media publiczne w dobie globalizacji i cyfryzacji
Piotr Ziarek
Polski rynek telewizyjny wobec procesu cyfryzacji
Ewa Wolańska
Rodzaje i funkcje napisów ekranowych w programach stacji TVN
Bogusław Węgliński
Telewizja lotniskowa w Międzynarodowym Porcie Lotniczym im Mikołaja Kopernika
we Wrocławiu - próba charakterystyki
Bartosz Wypych
Strategia sukcesu reklamy postmodernistycznej - kampania sieci komórkowej
Play
Monika Worsowicz
Ekipa Agnieszki Hol/and jako multimedialna struktura komunikacyjna


Inne tytuły z serii Oblicza mediów

Newsletter

Schowek


Brak tytułów w schowku.