Dziennikarstwo, komunikacja, media

Wyników 1 - 18 z 49Pokaż:     Pozycji na stronie
  • Prawo prasowe między wymogami prawa, nakazami etyki a oczekiwaniami rynku. W poszukiwaniu nowego modelu dziennikarstwa Prawo prasowe między wymogami prawa, nakazami etyki a oczekiwaniami rynku. W poszukiwaniu nowego modelu dziennikarstwa
    48,00 zł
    39,36 zł
    Oddawana do rąk czytelnika praca jest owocem dyskusji i badań prowadzonych od dłuższego czasu w Katedrze Prawa Ochrony Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa w Uniwersytecie Humanistycznospołecznym...
  • Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Media i religia. Nowy kontekst komunikacji
    36,40 zł
    29,85 zł
    Pogrzeb religii, a przynajmniej chrześcijaństwa, ogłasza się od czasów Oświecenia, albo i jeszcze dawniejszych. Mimo to religia w naszym kręgu cywilizacyjnym odgrywa ogromną rolę, nawet jeśli weźmiemy...
  • Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów
    33,60 zł
    27,55 zł
    Tytuł niniejszej monografii w celowy sposób nawiązuje do tytułu książki Blask wiary. Wizja teologiczna Jana Pawła II kardynała Avery Dullesa, jezuity i wieloletniego wykładowcy teologii w Fordham University...
  • Nie jestem wielbłądem
    42,00 zł
    34,44 zł
    Nie jestem wielbłądem Nie jestem wielbłądem
    42,00 zł
    34,44 zł
    Słuchowisko Polskiego Radia.
  • Media katolickie w polskim systemie medialnym Media katolickie w polskim systemie medialnym
    44,80 zł
    36,74 zł
    Chociaż w naukowych opracowaniach z zakresu mediów w Polsce poświęcono sporo miejsca na analizę katolickich środków przekazu, problematyka ich struktury oraz jej roli w systemie medialnym nie była podejmowana...
  • Na ucho
    31,00 zł
    25,42 zł
    Na ucho Na ucho
    31,00 zł
    25,42 zł
    W niniejszym zbiorze znajdują się dwa słuchowiska pochodzące z drugiej połowy lat osiemdziesiątych (Happening, Stoliczku, nakryj się) oraz trzy powstałe współcześnie (Johny Enigma, Nierozłączni, Spowiedź...
  • Dziennikarski obowiązek ochrony dóbr osobistych w świetle obowiązującego w Polsce prawa Dziennikarski obowiązek ochrony dóbr osobistych w świetle obowiązującego w Polsce prawa
    48,00 zł
    39,36 zł
    Autor pochylił się nad zagadnieniem ważnym, o wciąż rosnącym znaczeniu. Współczesne media stały się potęgą kreującą rzeczywistość w sposób często bezkompromisowy. Odbywa się to kosztem konkretnych osób...
  • Decybelowy obszar radiowy Decybelowy obszar radiowy
    49,90 zł
    Oto książka w której spotykają się Urban, RoRo Rogowiecki, Ryłkołak i Robert Tekieli. Radio łączy wszystkie światy, zwłaszcza gdy pisze o nim Wojtek Lis. Polecam, nie tylko tym, któryz tak jak ja, spędzali...
  • Komunikacja społeczna według Benedykta XVI Komunikacja społeczna według Benedykta XVI
    49,00 zł
    44,10 zł
    Komunikacja społeczna według Benedykta XVI” to obszerna antologia tekstów Benedykta XVI na temat komunikacji, mediów oraz dziennikarstwa. Poprzez tę książkę poznajemy osobę papieża, wielkiego teologa...
  • Komunikacja religijna i media
    49,00 zł
    44,10 zł
    Komunikacja religijna i media Komunikacja religijna i media
    49,00 zł
    44,10 zł
    Ewangelia i media: sojusz czy rywalizacja? Takie oto pytanie stawia autor książki Komunikacja religijna w McLuhana wizji. Media są godnym zachwytu darem Boga, ale nie są najważniejszym kanałem przekazu...
  • Od realu do wirtualu. Szkice o mediach i dziennikarstwie wersja angielsko-polska Od realu do wirtualu. Szkice o mediach i dziennikarstwie wersja angielsko-polska
    42,00 zł
    34,44 zł
    W książce przedstawiam zarówno zagadnienia związane z rozwojem mediów tradycyjnych, jak i nowoczesnych mediów komunikacyjnych, w tym Internetu i mediów społecznościowych. Stosunkowo szerokie spektrum...
  • Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
    34,90 zł
    31,41 zł
    Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z...
  • Wielkie pranie mózgów. Rzecz o polskich mediach Wielkie pranie mózgów. Rzecz o polskich mediach
    29,99 zł
    26,99 zł
    W swojej nowej książce Piotr Szumlewicz, dziennikarz i publicysta, pokazuje mechanizmy rządzące polskimi mediami. Wielkie pranie mózgów to zbiór błyskotliwych, świetnie napisanych felietonów. Każdy dotyczy...
  • Leksykon konwergencji mediów
    34,90 zł
    31,41 zł
    Leksykon konwergencji mediów Leksykon konwergencji mediów
    34,90 zł
    31,41 zł
    Konwergencja jest wciąż – w sposób coraz bardziej intensywny – obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy...
  • Brak obrazka
    38,00 zł
    31,16 zł
    Brak obrazka Brak obrazka
    38,00 zł
    31,16 zł
    (…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą...
  • Brak obrazka Brak obrazka
    37,00 zł
    30,34 zł
    W prezentowanej publikacji opisane są systemy medialne państw przyjętych w ostatnich latach do Unii Europejskiej(w ramach piątego i szóstego jej rozszerzenia) – Bułgarii, Chorwacji, Cypru, Czech, Estonii...
    aktualnie niedostępny
  • Prasa mniejszości polskiej na Ukrainie Prasa mniejszości polskiej na Ukrainie
    37,80 zł
    34,02 zł
    Na Ukrainie w językach mniejszości narodowych rozwijają się liczne czasopisma; lokalne rozgłośnie radiowe i telewizyjne nadają w językach narodowych. Na początku 1996 roku wydawano około 60 tytułów gazet...
  • Polityka medialna Danii, Norwegii i Szwecji. Analiza porównawcza interwencji państwa w systemy telewizyjne Polityka medialna Danii, Norwegii i Szwecji. Analiza porównawcza interwencji państwa w systemy telewizyjne
    42,00 zł
    37,80 zł
    Proces rozwoju instytucji demokratycznych i postęp technologiczny w Europie sprawiły, że media masowe stały się przedmiotem i nieodłącznym elementem polityki. Państwo stanowi jedną z podstawowych struktur...
Wyników 1 - 18 z 49Pokaż:     Pozycji na stronie

Filtry cech

Resetuj

Newsletter

Schowek


Brak tytułów w schowku.