Marketing

Wyników 1 - 18 z 31Pokaż:     Pozycji na stronie
  • Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
    34,90 zł
    To już trzecia książka w serii Twoja firma widoczna w internecie, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych...
  • No logo
    44,90 zł
    40,41 zł
    Wyprzedaż
    No logo No logo
    44,90 zł
    40,41 zł
    Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często "biblią alterglobalistów".W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania "No Logo", książka została uznana...
  • Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
    44,90 zł
    Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu to zespół zjawisk wynikających z istnienia konkurencji, które mają wpływ na sposób i efekty wykorzystania marketingu przez przedsiębiorstwo, a w konsekwencji...
  • Wyprzedaż
    Systemy promocji przedsiębiorstw Systemy promocji przedsiębiorstw
    39,00 zł
    19,01 zł
    Książka umożliwia poznanie natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych...
  • Strategie marketingowe
    59,90 zł
    35,90 zł
    Wyprzedaż
    Strategie marketingowe Strategie marketingowe
    59,90 zł
    35,90 zł
    Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania...
  • Wyprzedaż
    Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
    64,00 zł
    19,20 zł
    Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie...
  • Marketing sportu
    39,00 zł
    35,10 zł
    Wyprzedaż
    Marketing sportu Marketing sportu
    39,00 zł
    35,10 zł
    Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu...
  • Marketing sensoryczny
    57,90 zł
    39,00 zł
    Wyprzedaż
    Marketing sensoryczny Marketing sensoryczny
    57,90 zł
    39,00 zł
    Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności...
  • Wyprzedaż
    Marketing produktów żywnościowych Marketing produktów żywnościowych
    59,90 zł
    34,90 zł
    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:teoretycznych aspektach...
  • Wyprzedaż
    Marketing na rynku nieruchomości Marketing na rynku nieruchomości
    58,70 zł
    35,00 zł
    Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania...
  • Marketing dla inżynierów
    59,90 zł
    35,40 zł
    Wyprzedaż
    Marketing dla inżynierów Marketing dla inżynierów
    59,90 zł
    35,40 zł
    Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć...
  • Wyprzedaż
    Marketing bezpośredni i interaktywny Marketing bezpośredni i interaktywny
    61,95 zł
    34,00 zł
    Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz...
  • Leksykon marketingu
    39,00 zł
    29,00 zł
    Wyprzedaż
    Leksykon marketingu Leksykon marketingu
    39,00 zł
    29,00 zł
    Proces transformacji polskiej gospodarki w latach dziewięćdziesiątych, wprowadzenie marketingu jako przedmiotu nauczania w szkołach średnich i wyższych oraz istnienie na polskim rynku wydawniczym publikacji...
  • Wyprzedaż
    Zastosowania badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa Zastosowania badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
    63,00 zł
    36,00 zł
    Większość obszarów zastosowań wyników badań marketingowych wiąże się z podejmowaniem bieżących decyzji, planowaniem oraz kontrolą na wszystkich szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem. Wyniki tych badań...
  • Wyprzedaż
    Zarządzanie usługami. Projektowanie i wdrażanie Zarządzanie usługami. Projektowanie i wdrażanie
    60,90 zł
    42,00 zł
    Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie...
  • Wyprzedaż
    Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
    41,90 zł
    25,00 zł
    Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu...
  • Wyprzedaż
    Wojna marketingu z zarządzaniem Wojna marketingu z zarządzaniem
    51,90 zł
    35,00 zł
    Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż...
  • Techniki sprzedaży
    50,70 zł
    35,00 zł
    Wyprzedaż
    Techniki sprzedaży Techniki sprzedaży
    50,70 zł
    35,00 zł
    Jest to poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży, która współcześnie nabiera coraz większego znaczenia, gdyż dobre wyroby potrafią produkować prawie wszyscy, ale nie wszyscy potrafią je z sukcesem...
Wyników 1 - 18 z 31Pokaż:     Pozycji na stronie

Newsletter

Schowek


Brak tytułów w schowku.