Marketing

Wyników 1 - 7 z 7Pokaż:     Pozycji na stronie
  • Wyprzedaż
    Systemy promocji przedsiębiorstw Systemy promocji przedsiębiorstw
    39,00 zł
    19,01 zł
    Książka umożliwia poznanie natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych...
  • Wyprzedaż
    Marketing bezpośredni i interaktywny Marketing bezpośredni i interaktywny
    61,95 zł
    34,00 zł
    Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz...
  • Leksykon marketingu
    39,00 zł
    29,00 zł
    Wyprzedaż
    Leksykon marketingu Leksykon marketingu
    39,00 zł
    29,00 zł
    Proces transformacji polskiej gospodarki w latach dziewięćdziesiątych, wprowadzenie marketingu jako przedmiotu nauczania w szkołach średnich i wyższych oraz istnienie na polskim rynku wydawniczym publikacji...
  • Wyprzedaż
    Zastosowania badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa Zastosowania badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
    63,00 zł
    36,00 zł
    Większość obszarów zastosowań wyników badań marketingowych wiąże się z podejmowaniem bieżących decyzji, planowaniem oraz kontrolą na wszystkich szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem. Wyniki tych badań...
  • Wyprzedaż
    Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów
    56,70 zł
    29,00 zł
    Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań...
  • Wyprzedaż
    Integracja przedsiębiorstw handlowych a proces konkurencji Integracja przedsiębiorstw handlowych a proces konkurencji
    42,00 zł
    25,00 zł
    W książce Autorzy zajmują się wpływem integracji przedsiębiorstw handlowych na procesy konkurencji w kontekście uczestnictwa Polski w Unii Europejskiej. Omawiają kolejno: związek przyczynowo-skutkowy...
  • Wyprzedaż
    Działalność reklamowa. Wybrane aspekty publicznoprawne Działalność reklamowa. Wybrane aspekty publicznoprawne
    47,00 zł
    18,80 zł
    Opracowanie powstało jako wynik badań zrealizowanych przez pracowników Katedry Prawa Publicznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na początku Autorzy omawiają...
Wyników 1 - 7 z 7Pokaż:     Pozycji na stronie